You proved them right

Vissa människor gillar verkligen drama. Jag klarar inte av människor som söker, skapar och älskar drama. Inte heller gillar jag människor som dömer folk utifrån andras åsikter. Visst har jag gjort mig skyldig till det sistnämda, men jag gör mitt bästa för att inte göra det.

Så hur hänger dessa ihop? Jo det finns en viss person som jag för inte så länge sedan lärde känna lite bättre. Denna person hade lite av ett rykte att söka, skapa och älska drama. Men som sagt har jag beslutat mig för att inte döma människor innan de bekräftar ryktena. Så även denna person fick en ärlig chans.

Besvikelsen var bara förnamnet tyvärr. Personen i fråga svek inte bara mig utan andra nära vänner. Som sagt denna skapade drama. Jag FATTAR INTE hur man kan vilja det. Vad finner man för tjusning i det? Att såra, att strula till det och att bara fucka up för andra.

Visst detta känns säkert rörigt för de som inte vet vad fan jag snakar om. Men jag ville bara få ut det. Kan ju även tillägga att denna person uteslutits ur min omgivning. Då denna inte ens försökt förklara sig.

IDIOT!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sana manniskor finns lite overallt tyvarr... man far val trosta sig med att ganska manga av dem slutar som journalister for aftonbladet senare i livet sa att man i alla fall kanner igen dem pa hall och har dem samlade pa ett och samma stalle.

2011-01-17 @ 11:22:42
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Jossan

Bra beskrivet! Grejen är att jag tror den typ av personer inte direkt njuter av å såra andra, utan att det först och främst är kicken att stå i centrum som driver. att sedan andra blir djävligt sårade och svikna kan en drama queen bli ledsen över, dock inte för att andra lider och att han / hon får skuldkänslor, utan mest för att han / hon har gjort bort sig. Jävla ego, typ!

2011-01-20 @ 17:18:07
Postat av: Mia

Jossan; Mm det är ju tyvärr så, men liksom svårt att fatta hur man kan få kickar av det. Ja egon är vad dem är, WORD!

2011-01-21 @ 21:25:52
URL: http://iknowucan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0