Tack hej, fakk dig!

Jag blir så sjukt trött på vissa saker just nu. Jag har aldrig bett människor om att vara bästa kompisar med alla. Men man har fan skyldighet att behandla alla med respekt. Hey is that to much to ask for? Tydligen är det det för vissa människor. Tycker att det är sjukt omoget att man inte vid 23 års ålder kan släppa saker som hänt, som man från början inte har "rätt" att vara sur över. Vem fryser bort sina vänner pga en kille? Så sjukt omoget, får panik. Samtidigt börjar jag komma till den slutsatsen att bara skita i det. Det är slut nu, jag bryr mig inte. Du kan få leva i din illusions värld were you can do no wrong. Fuck u säger jag. Jag har sträckt ut min hand så många gånger. Du hade dina chanser.

Tack och hej jag behöver inte dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0